حس ششم




























هم سلولی...



عاشق  که باشی

میذارن پای بیکسیت

مدام ناز میکند لعنتی.

 

 گفتم اغازم 

نگفتی پایانم

فرار کردی بین راه.


عاشق که باشی برای هر شب ناله میپزند برایت


در شهر بی کلانتر قرباغه تیر انداز.

وحلزون قهرمان دو میشه.


اتش زدی قلبم را وقتی

اشک ریختم برات وتو

خواب بودی.


زود که عاشق شوی فکر میکند میهمانی

خوب پذیرایی نمشوی.


دوست داشتن را از تو اموختم

وقتی در متن پیامت گفتی

پست.


تکیه گاهش که باشی فکر میکند تا اخر عمر باید بالش باشی

بلند نمیشو خوش خواب.


هم زمینت هم اسمانت زیباست

به شرط انکه الوده اش نکنند

با دروغ


من عاشق ادمای تحصیل کردم

فرقی نداره تو باشی

یا هر.......


من از هر انگشتم هنر اویزونه

فقط

نمیدونم عاسق بعدیم رو چه طور مسخره کنم



اسم تو رو کف جاده مینویسم

تا هر روز ادما رو قلبم راه برن



دستم را نگیر اگر میخواهی زیر باران تنها رهایم کنی



گفتی بیا زیر چترم جا زیاد است

نگفتی مستخدم میخواهی.



گفتی تا بند امدن باران باش

نگفتی تا پشت در منزلتان


گفتی موهایت را شانه بزنم

نگفتی شب خواستگارت با گل می اید

 

 

 


خدایا از تو هم نامیدم

چرا عذابش نکردی وقتی

بر تکه های بریده ی قلبم

خندید

 

 

وقتی به قلبی دعوت شدی هرگز نرو

چون از قبل میهمان دارد.

قفل است.


سالار عاشق مهربانم

کجایی پدر.

میبوسم جای

قدومت را.


لعنتی انگار کور است.

مرگ عاشقش را نمیبیند.



تک پادشاه قلبم انگار بریده است

خاموش

اما پر از احساس

با من بمان.


سوختم وقتی نگاهت را به من تعارف کردی.


گفتی پنجره را باز کن

کمی پس از بند امدن باران

نگفتی تیر اندازی میکنی بر

پیکرم



هنوز نگاه میکنم یادگاری ات را

واقعا

دست به چاقویت عالی بود.



راستی اسمت چه بود

یادم امد

عاشق کش بی ادعا



گفتی گلی

اما

فقط برید خارت صورتم را


نزد بی دل سخن گفتن از معرفت درون مانند کوبیدن اب در سرکوست


عاشق واقعی میماند میجنگد نمیخوابد تا بمیرد

ولی افسوس معشوقش خور پف سر میدهد

نمیبیند مرگ عاشق را.


قناری باش خوش اواز

تا در زندان

گرسنه

رهایت

نکنند.

 



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت2:02---28 خرداد 1392
پست جدبدت عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 8 تير 1392 / 1:44 /
- Online Support by www.1abzar.com --->